vertraging met eerste reisverslag! - Reisverslag uit Santa Venera, Malta van Soraya - WaarBenJij.nu vertraging met eerste reisverslag! - Reisverslag uit Santa Venera, Malta van Soraya - WaarBenJij.nu

vertraging met eerste reisverslag!

Blijf op de hoogte en volg Soraya

30 April 2015 | Malta, Santa Venera

Door dat ik op mijn laptop nog geen verbinding met de Wi-Fi krijg kan ik mijn reisverslag nog niet uploaden. En hij is te lang om het even over te typen op mijn telefoon. Maar ik beloof dat hij snel komt!

  • 01 Mei 2015 - 09:20

    Marielle Nuis:

    We wachten met smart :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Soraya

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 4831

Voorgaande reizen:

29 April 2015 - 03 Juli 2015

Stage in Malta

Landen bezocht: