Gezellig weekend! - Reisverslag uit Santa Venera, Malta van Soraya - WaarBenJij.nu Gezellig weekend! - Reisverslag uit Santa Venera, Malta van Soraya - WaarBenJij.nu

Gezellig weekend!

Blijf op de hoogte en volg Soraya

24 Mei 2015 | Malta, Santa Venera

Hier ben ik weer met een nieuw verslag over mijn laatste dagen.

Stage:
We hebben deze week veel verschillende activiteiten gedaan, het thema was healty eating. We hebben deze week dus allemaal gezonde activiteiten gedaan.
- Maandag: Soep
- Dinsdag: Smoothie
- Woensdag: gezond voedstel sorteren op kleur.
- Donderdag: naar buiten
- Vrijdag: een brood van zaden gemaakt met humus saus.

2 de poging tot uitgaan:
Deze keer was het erg gezellig. De mensen waren minder irritant en er waren geen rare dingen gebeurd. dus dat is erg fijn.

Zaterdag:
Vandaag was het wat minder warm weer en stond er een koude wind. We zouden eigenlijk naar Comino gaan maar dat is alleen aan te raden als het warm weer is. Daarom hebben we deze plannen even verschoven naar een dag wanneer het wel warm weer is.

Dus zijn we naar Gozo geweest, ik was er al eens geweest met mijn ouders en daarom wist ik dat ik dit zeker te weten aan Sanne moest laten zien. Want het is zo mooi. Na een bus reis van 2 uur waren we aangekomen bij de boot. Met de boot zijn we overgevaren naar Gozo. Daar hebben we een bus gepakt naar de hoofdstad victoria. Toen we daar aankwamen zagen we dat de bus naar de azure window net was vertrokken en moesten we dus een uur wachten, maar we hadden nog niets gegeten dus hebben we even gezellig in het zonnetje op het terras wat gegeten. Het duurde een tijdje voor het eten kwam waardoor we erg snel moesten eten omdat de bus zou komen. We hebben maar gevraagd om een zakje om het mee te kunnen nemen want andere zou de bus weg gaan. Er stond echt een mega rij bij de bus dus het was afwachten of we überhaupt in de bus konden. Na een beetje proppen stonden we in de bus. Gelukkig was dit maar een kwartiertje rijden.
Bij de azure window hebben we veel foto’s gemaakt en natuurlijk genoten van het prachtige uitzicht. We keken op onze telefoon voor de tijd en zagen dat de bus over 3 minuten zou komen en anders pas over 1 uur. Wij zijn gaan rennen en zijn heel brutaal een beetje halverwege de rij gaan staan. En wat hadden we een geluk de bus stopte precies voor onze neus waardoor we gelukkig een zit plek hadden.

Na dat we de boot terug hadden genomen naar malta zijn we naar de bus halte gegaan. Deze stond bom vol met mensen. Uiteindelijk konden we gelukkig in de bus wel moesten we staan, in deze bus zouden we 2 uur moeten zitten. We zijn dus maar op de grond in de bus gaan zitten. We reden door Msida waar Sanne al een keer had gelopen en zei zullen we hier uit stappen ik weet namelijk hoe we vanaf hier naar huis moeten lopen dat is ongeveer 20 minuten. Wij dus snel uitgestapt en gaan lopen uiteindelijk waren we met 10 minuten thuis dit was super. Als we in de bus hadden blijven zitten had het nog wel 3 kwartier geduurd.

Zondag:
Ik ben samen met nog twee Nederlandse meisjes naar het vissersdorpje Marsaxlokk geweest. Er was ook een markt waar we over heen zijn gelopen. Er was echt van alles. Van groente en fruit tot kleding. Dit was erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.

Kortom ik heb een super gezellig en druk weekend gehad.

In dit weekend heb ik zo’n 8 uur in de bus doorgebracht.

Voor de mensen die het willen weten, je kunt op het adres van mijn stage een kaartje verzenden.

Little Munchkins childcare centre
86, MSIDA ROAD
STA VENERA SVR 1381

Ook zal ik proberen of ik ergens de foto’s van het kinderdag verblijf kan toevoegen. En anders plaats ik ze op Facebook.

Liefs van Soraya.

  • 24 Mei 2015 - 20:32

    Bianca:

    weer heerlijk zitten lezen een hoop wist ik al maar toch erg leuk om te lezen.

  • 24 Mei 2015 - 21:47

    Marian Nodelijk:

    fijn dat je een leuk weekend heb gehad en de nare ervaring van de vorige keer snel kan vergeten,gelukkig gaat het goed met je waardoor je weken zo voorbij vliegen geniet maar lekker kusjes van ons

  • 25 Mei 2015 - 11:48

    Dorenda:

    Leuk om zo mee te lezen. een super leuke en leerzame ervaring. Nog veel plezier en succes op je stage adres.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Soraya

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 4832

Voorgaande reizen:

29 April 2015 - 03 Juli 2015

Stage in Malta

Landen bezocht: