Zwemmen met Dolfijnen! - Reisverslag uit Santa Venera, Malta van Soraya - WaarBenJij.nu Zwemmen met Dolfijnen! - Reisverslag uit Santa Venera, Malta van Soraya - WaarBenJij.nu

Zwemmen met Dolfijnen!

Blijf op de hoogte en volg Soraya

07 Juni 2015 | Malta, Santa Venera

Hallo lieve allemaal!

Ik vindt het erg leuk om steeds weer te zien dat mijn verslagen super vaak worden gelezen en dat er ook mensen reageren, bedankt hiervoor dit vind ik erg leuk.

Vandaag was een dag die ik altijd zal herinneren!

Ik mocht met dolfijnen zwemmen, dit is mijn hele leven al een droom geweest.

Gisteren avond hebben wij de taxi service opgebeld om een taxi te regelen voor vanochtend, dit ging erg makkelijk en vanochtend stond er keurig op tijd (te vroeg zelfs) een taxi voor de deur, we werden gebeld door de bestuurder dat hij er over 2 minuten zou zijn.

We hadden gekozen om een taxi te nemen omdat we de bus tijden niet erg vertrouwde, en we wilde niet te laat komen.

Bij de kassa van het park kreeg ik een bandje om als bewijs dat ik had betaald voor het dolfijnen zwemmen. Ze legde uit wat de regels waren ( geen sieraden, haarelastiekjes, heel veel make-up) en ze vertelde wat er nog meer te doen was op het park. daarna zei ze dat ik op de site al betaald had en dat ik alleen de entree voor Sanne nog moest betalen. Dit deed ik alsof er niks aan de hand was, toen ik binnen was sprong ik een gat in de lucht, ik had namelijk helemaal niet betaald via de website want dat ging steeds mis. Ik had een mail naar het park gestuurd over dat ik wilde boeken maar dat het met betalen steeds mis ging en ik kreeg een bevestiging van mijn boeking via de mail. dus ik heb helemaal niet betaald. Maar ik dacht ik zeg lekker niks want die €120 euro die ik eigenlijk moest betalen kan ik prima ergens anders voor gebruiken, dus nu heb ik maar 15,90 betaald.

Mijn dag kon toen al niet meer stuk.

Om 10:00 uur moesten we verzamelen bij de plek voor het dolfijnen zwemmen, daar kregen we uitleg en kregen we onze wetsuit deze moesten we aan doen en daarna helemaal nat maken onder de douche. We waren met 12 mensen en de groep werd in 2en gesplitst, ik zat in een groep met nog 4 andere Nederlanders en 1 ander meisje.

Toen we het water in gingen zoog heel het pak vol met water dit was heel apart, als je jezelf liet drijven gingen je benen omhoog.
Eerst gingen we gedag zeggen tegen Nino (de dolfijn) we moeten onze hand uitstrekken en daarna legde hij zijn snuit op je hand, je mocht hem aaien dit was een heel apart gevoel, je kan bijna niet beschrijven hoe dat de huid van de dolfijn voelt.
Iedereen mocht steeds iets anders doen met de dolfijn, we hebben erg gelachen en dit was een ervaring die ik niet had willen missen.

Daarna hebben we nog de sea lion show gezien en daarna de dolfijnen show. de eerste viel een beetje tegen maar daar in tegen was die met de dolfijnen super gaaf.

Ik heb weer een super gaaf weekend gehad.

Liefs Soraya

  • 07 Juni 2015 - 19:38

    Marian Nodelijk:

    Leuk dat je wens in vervulling is gegaan de meeste mensen vergeten dit nooit meer.bedankt voor je kaartje op naar het volgende avontuur kusjesxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Soraya

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 4836

Voorgaande reizen:

29 April 2015 - 03 Juli 2015

Stage in Malta

Landen bezocht: